***10 jaar na de heroprichting van de Sint-Sebastiaansgilde van Dilbeek, bruist deze eeuwenoude boogschuttersvereniging nog steeds van leven. Zowel jong als oud komen wekelijks samen om een pijltje te schieten onder een gezellige sfeer.
Dit geweldige gevoel zouden we graag met iedereen delen! Daarom organiseren ze hun allereerste opendeurdag.
Tussen 14u en 18u zijn liefhebbers van harte welkom op onze schietstand in de Lumbeekstraat te Sint-Ulriks-Kapelle.
Bron: http://www.editiepajot.com/agendas/for_date?regio_id=5&day=5&month=5&year=2013