DILBEEK - De gemeente Dilbeek heeft haar jubilerende verenigingen letterlijk in de bloemetjes gezet tijdens de 11 juliviering. Niet minder dan tien Dilbeekse verenigingen hadden dit jaar een bijzondere verjaardag te vieren.

De bibliotheek De Wolfsput, de dorpsraad van Itterbeek en Sint-Anna-Pede, Natuurpunt Dilbeek en de Sint-Sebastiaansgilde vierden hun tienjarig bestaan. De Tuinbouwvereniging Dilbeek en de Evangelische Christenen zijn beide 25 jaar actief in de gemeente. Het vocaal ensemble Framagoni uit Groot-Bijgaarden, het Vriendenkoor Schepdaal en de vzw Saviocentrum vierden hun dertigste verjaardag. De Culturele Sociale Vereniging Pajottenland mocht vijftig kaarsjes uitblazen.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120710_00217844