DILBEEK - Boogschieten
- Gegevens
- Geschreven door: Editiepajot
***10 jaar na de heroprichting van de Sint-Sebastiaansgilde van Dilbeek, bruist deze eeuwenoude boogschuttersvereniging nog steeds van leven. Zowel jong als oud komen wekelijks samen om een pijltje te schieten onder een gezellige sfeer.
Dit geweldige gevoel zouden we graag met iedereen delen! Daarom organiseren ze hun allereerste opendeurdag.
Tussen 14u en 18u zijn liefhebbers van harte welkom op onze schietstand in de Lumbeekstraat te Sint-Ulriks-Kapelle.
Bron: http://www.editiepajot.com/agendas/for_date?regio_id=5&day=5&month=5&year=2013
OPENDEUR
- Gegevens
- Geschreven door: De Zondag

- OPENDEUR
- Boogschieten op staande en liggende wip
- Sportweek Dilbeek
- Jubilerende verenigingen in de bloemetjes gezet
- De koning is een dame
- Eerste vrouwelijke koning voor Schuttersgilde Sint-Sebastiaan
- De sfeer tijdens een avondje boogschieten
- Boogschieten op staande en liggende wip.
- Nieuwe staande wip voor Sint-Sebastiaansgilde
- Sint-Sebastiaansgilde huldigt nieuwe staande wip in
- Nieuwe kapwip bij Sint-Sebastiaan
- Eedaflegging Obama vs Gilde
- Sint-sebastiaansgilde huldigt keizer
- Viering keizer Wim
- Wim Collijs eerste keizer van Sint-Sebastiaansgilde
- Eeuwenoude gilde bruist weer van leven
- Geen bouwvergunning voor bonenstaak
- Heroprichting van Sint-Sebastiaansgilde


